Keresés ebben a blogban

2016. október 4., kedd

Feltűnt a családnak

Nem találom ugyan, de határozottan emlékszem, hogy nem is olyan régen írtam egy Szabó Zsófi nevű kislányról. Akinek a papáját kedveltem, Szabó Gyulát sokszor hívtam különféle produkciókba (még rádiós koromban rendezőként), egyszer (vagy talán többször is) behozta a kislányát, nagyon édes gyerek volt.
Eszembe jutott sajnos egy idézet.
"Nem messiás-é minden újszülött,
Fénylő csillag, mely feltűnt a családnak,
S csak későbben fejlik szokott pimasszá"
Persze, hogy tudják, Az ember tragédiája, Prágai szín, Lucifer mondata.
Néhány napig nem voltam itthon, most olvastam a hírt a helikopteres lagziról, hogy ez a hajdan édes kislány milyen jóban van az egyik leggusztustalanabb fidesznyik hites feleségével.
Van az a mondás, hogy madarat tolláról, embert barátjáról. A mondásoknak egy része marhaság. Ez nem az.
Sajnálom, tévedtem. Ezennel leveszem ezt a kislányt azoknak a listájáról, akikre szívesen emlékszem.
Remélem, nincs túlvilág. Remélem, Gyuszi erről már nem tud.