Keresés ebben a blogban

2016. április 1., péntek

Katona Klári

Kerestem valamit, találtam még valamit.
Mielőtt fölteszem a zenét, be kell ismernem, nem vagyok nagy fogyasztója a tömegkommunikációs közvetítő eszközöknek. Úgyhogy lehet, a vízcsapból is Katona Klári folyik, csak én nem tudok róla, amióta eljöttem a Rádióból.
Messze a legjobbnak tartottam, nem azért, mert messze a legszebb is volt, hanem mert jól és jókat énekelt.
A férjével, Babos Gyulával az én műsoromban találkoztak (Babos az egyik jóemlékezetű "felfedezettem", ha lehet ilyen szóval jelölni azt a tényt, hogy nálam jelent meg először, és azután is hívtam /hívattam/ a Rádióba, amikor csak lehetett).
Régen semmit sem tudok róluk, már a telefonszámukat sem találom (lehet, hogy csak a rádiós telefonkönyvembe volt beírva).
A Gömbölyű dal azért nem lett sokmilliós világsláger, mert Klári ide született. A sokmilliós világslágerek legnagyobb része... na mindegy.